zondag 27 september 2009

Audi R8 | Update 27-09-'09

Hoi allemaal! Vandaag alweer mijn 2e update. Ik ben bezig geweest met het dashboard. Helaas is het niet helemaal gelukt. Ik heb namelijk extra dik geverfd, omdat ik een 'Alcantara' look wilde. Doordat ik dik geverfd hebt, ziet het er niet echt mooi uit..
Dit is wat ik bedoeld met Alcantara:


Het 'stoffige' effect is helaas niet gelukt.
Het resultaat:


Zoals je ziet is de laag verf veel te dik... Dit zal ik natuurlijk nog wegschuren, zodat ik tòch de juiste look krijg!

Rick.
Laat een reactie achter. :)

2 opmerkingen:

  1. Hey leuk dat je er een blog van maakt :) Het begint al mooi te worden.

    Groeten strontzakj (PSP-Media)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer dat het mislukt is, ik vind het er al best goed uitzien maar ik denk ook dat ik daarom geen kenner ben:p

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van een reactie! Je bericht wordt zichtbaar na goedkeuring.