zaterdag 26 september 2009

Het Begin!

Hoi allemaal! Welkom op de Nederlandstalig versie van mijn blog. Op deze blog laat ik je de vorderingen van mij Audi R8 zien.
Nou, laten we maar beginnen!

Een paar jaar geleden, kocht ik de prachtige Audi R8. Ik liep door de stad. Plotseling zagen mijn ogen en ik de nieuwe Audi R8 van Revell in de etalage staan. Gelijk liep ik de winkel in om het bouwpakket te kopen. 'Yes! Ik heb 'm. Als een van de eerste heb ik de Audi R8!'




(Click for larger image)

Nu, een paar jaar later, pakte ik het bouwpakket weer eens van de plank. Ik blies the stof eraf, en ik dacht: 'Dit wordt een hele, hele mooie wagen!'
De body van de auto ga ik Metallic Wit spuiten met mijn AirBrush. Ik heb gekozen voor wit omdat ik een aantal hele mooie plaatjes hiervan zag op Google.
De wielen worden zwart. En de rest? Dat zie je in mijn volgende berichten!



Rick.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het plaatsen van een reactie! Je bericht wordt zichtbaar na goedkeuring.