woensdag 30 september 2009

Audi R8 | Update 30-09-'09

Hoi allemaal! Welkom bij alweer mijn 3e update. Deze update duurde iets langer, vanwege school.
De afgelopen 2/3 dagen ben ik bezig geweest met het interieur. De interieur 'bak' kreeg een mooi licht-beige kleur.



Zoals je ziet heb ik deze met mijn AirBrush geverfd. Dit was tevens voor het eerst dat ik met de AirBrush heb gewerkt. AirBrush is een aanrader voor iedereen! Zeer leuk om te doen.


Toen waren de stoelen aan de beurt. Ik heb de stoelen in 3 verschillende lagen geverfd. Zie hieronder de foto's.



De eerste laag



De tweede laag



De derde laag


Bedankt voor het lezen!
Rick.


2 opmerkingen:

  1. Dit gaat erg mooi worden, heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Veel succes met het ombouwen!

    Modelautokampioen.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van een reactie! Je bericht wordt zichtbaar na goedkeuring.