vrijdag 30 oktober 2009

Audi R8 | Finish!

Hoi!

Na een lange tijd geen update i.v.m. hier dan toch het uitendelijk model. Hij is eindelijk klaar. Helaas niet zo als ik mijn eerste model in gedachten had, maar goed.

Foto's:


































Dit was dan mijn allereerste modelauto. Natuurlijk ga ik hiermee verder, vind de hobby hartstikke leuk. Mijn volgende auto wordt een Mercedes Benx 540K waar ik reeds aan begonnen ben. Daarna komt de Ferrari California aan de beurt, en daarna een oude Trabant in Mondriaan stijl. Helaas ga ik hier geen blog meer over houden. Je kunt me altijd vinden op http://www.modelbrouwers.nl/. Hier houdt ik nog wel een topic, waar je mijn updates kunt vinden.

Bedankt voor het lezen allemaal!

Rick.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het plaatsen van een reactie! Je bericht wordt zichtbaar na goedkeuring.