zondag 11 oktober 2009

Audi R8 | Update 11-10-'09

Fijn dat je mijn blog (weer) komt bekijken!

Dit weekend heb ik veel tijd besteedt aan het schuren van het laagje Putty onder de koplampen. Er zaten namelijk een aantal vervelende gaatjes in, die je niet zo 1-2-3 kon wegwerken. Vandaar ook maar een kleine update.

Zoals je ziet heb ik wat zitten schuren en snijden. Het lijntje is zoals je ziet al wat strakker. Het kan natuurlijk altijd strakker, maar dan had ik geen tijd voor een update. ;-)

Daarna heb ik alvast een klein laagje Wit-Metallic verf op de body gespoten. Dit is nu aan het drogen, en wanner ik weer tijd heb zal ik een 2e en 3e laag spuiten.




 

Oja! Was ik het toch bijna vergeten! Ik heb jullie van de week beloofd dat ik foto's van de voorruit zal laten zien, aangezien ik toen geen camera bij de hand had.



 

Bedankt voor het lezen!
Reacties zijn welkom.

Rick.



3 opmerkingen:

  1. Mooi hoor :P

    Hoe spuit je die eigenlijk? Gewoon met een bus of met een airbrush-apparaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Cybot12999: De body in het interieur blok heb ik met AirBrush gedaan. Ik heb voor AirBrush gekozen omdat je met een Spuitbus meestal nèt iets te dik spuit, en er dus wel details verloren gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's leuk hoe serieus je dat neemt! :D

    Abel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van een reactie! Je bericht wordt zichtbaar na goedkeuring.