woensdag 7 oktober 2009

Audi R8 | Update 07-10-'09

Welkom op mijn blog!

Vandaag ben ik begonnen met het schuren van de body. Dit heb ik gedaan met korrel 600 schuurpapier.
Na het schuren heb ik de body vet-vrij gemaakt en in de 1e laag primer (grondverf) gezet. De 1e laag heb ik 3uur laten drogen. Daarna was de 2e laag aan de beurt. Zie hier het resultaat na 30 minuten drogen:



 

 

En de bumper:


Houdt er s.v.p rekening mee dat ik de boel nog moet een keer moet schuren. Dit om stofjes weg te werken.

Dit weekend zal ik proberen de body de spuiten met Wit-Metallic verf. Ik houd jullie op de hoogte!

Reacties zijn welkom :)
Rick.

3 opmerkingen:

  1. Echt leuk dat je een blog bij houdt. Ik vind dat ook leuk om te lezen! Nou verder nog veel succes!
    Groeten
    Strontzakj

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit Rick :).
    Ga zo door :P.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van een reactie! Je bericht wordt zichtbaar na goedkeuring.