donderdag 22 oktober 2009

Audi R8 | Update 22-10-09

Weer een update! Deze keer iets later dan verwacht. Gister avond had ik geen tijd/zin meer om nog een update te plaatsen. Dus dan doe ik dat nu maar!

Ook deze 3 dagen heb ik weer een aantal dingen van mijn To-do list kunnen schrappen. De neus van de auto is nu zo goed als klaar. Nu komt de kont aan de beurt, A Big Fat Ass!
  1. Velgen zwart maken met AirBrush
  2. Body -> Zijkanten zwart verfen + Dry-Fit
  3. Kop- en achterlampen verfen
1.


 


Hier dan de velgen. Dit vind ik toch wel hét pronkstuk van de auto, al zeg ik het zelf. De velgen bepalen uiteindelijk toch de uitstraling van de auto.


2 & 3.


 

 

Alles in 1 keer. De body heb ik afgewerkt, de koplampen heb ik geverfd, en de grill is klaar. Meer woorden ga ik er ook niet aan vuil maken, foto's zeggen meer dan 1000 woorden!




De auto is bijna klaar, hieronder de kleine To-do list:
  • Body -> Laklaag aanbrengen met AirBrush (Vanmiddag?)
  • Achterkant monteren
  • Vitrine kopen, en KLAAR!



Wat vind jij van de auto? Of is er nog iets wat ik moet aanpassen? Ik hoor het graag!

Rick.

 

2 opmerkingen:

  1. ik zei gouden velgen en paarse auto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Jesse: Haha, volgende auto mag jij uitkiezen, dan maak ik 'm paars met goud. Dus, zoeken jij! (6)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van een reactie! Je bericht wordt zichtbaar na goedkeuring.