maandag 19 oktober 2009

Audi R8 | Update 19-10-09

Hoi!

Hier dan de eerste update uit de herfstvakantie. In deze 3 dagen heb ik 4 dingen van mijn To-do list kunnen schrappen. Het schiet dus al lekker op!
  1. Remschijven rood + zilver verfen
  2. Het lijntje onder de koplampen egaal maken
  3. De motor ruimte carbonizen. :-) 
  4. Achterruit verfen 
1.





Hier zie je de remschijven. Het opplaken van de stickers was echt een hel.. Vandaar dat de voor- en achterschijven allebei andere stickers hebben.


2.


Na ongeveer 10 keer opnieuw de putty te hebben aangebracht een geschuurd, zijn eindelijk de vervelende gaatje gedicht. Het ziet er nu aardig egaal uit, en ben er best wel blij mee, voor een eerste keer. ;-) 


3.


 


Hier ben ik toch best wel trots op. Ik vind het aardig gelukt. Het aanbrengen nam nogal wat tijd in beslag doordat ik steeds moest wachten totdat de Micro SOL droog was. De binnenkant van de ruimte moet nog wat geverfd worden. Dit heb ik nog niet kunnen doen, doordat het weer moest drogen.

 4.
 Ook de achterruit heb ik in deze 3 vakantie dagen kunnen verfen. Hier helaas geen foto van. De foto komt later, zodra ik de ruimte waar het raampje in moet, geairbrusht heb.

Tot slot: Een aantal onderdelen moeten zwart geverfd worden. Omdat dit onderdelen zijn die op de body moeten, ga ik dit met de AirBrush doen. Helaas heb ik nog geen zwarte AirBrush verf, en om nou steeds te verdunnen... Kan ik net zo goed een AB potje verf kopen.
Vandaag ging ik dus naar het modelbouwzaakje. Kom ik daar aan, je gokt het vast al, is de winkel gesloten... Morgen weer op pad!

 Reacties zijn welkom! :)
 Rick. 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het plaatsen van een reactie! Je bericht wordt zichtbaar na goedkeuring.