woensdag 14 oktober 2009

Audi R8 | Update 14-10-'09

Weer een update!

Vandaag ben ik bezig geweest met het verfen van wat detail onderdelen (ruitenwissers, koplampen, etc.)
De spiegels zijn helaas mislukt, de verf was zwaar verouderd waardoor de lange erg dik en niet goed dekkend waren. Hoe ik de verf eraf ga krijgen? Ik heb nog geen idee...

1 troost: Ik heb voor jullie de eerste Dry-Fit! Dry-Fit houdt in dat je de body van het model samen met de velgen en eventueel andere onderdelen presenteert. Het voorlopige, nog niet afgemaakte, model dus.
Enjoy!



 

 




Toch wel een fraai gezicht vind ik:


Natuurlijk is de auto nog lang niet af. Zo moet ik het lijntje onder de koplampen nog glad maken, de spiegels moet ik overnieuw verfen, de velgen komen nog aan de beurt, en ga zo maar door! Nog veel te lezen voor jou dus! ;-)

Rick.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het plaatsen van een reactie! Je bericht wordt zichtbaar na goedkeuring.